Összes oldalmegjelenítés

2010. november 15., hétfő

Hvordan har du det?

Reggel hatkor első mozdulatom a fejhallgatóm elérésére irányult. Próbálkozásomat siker koronázta, és a reggeli ébredést (na ja, egyedül nem olyan poén) egy kis zene tette elviselhetővé. Parov Stelar-ral ugyanúgy vagyok, mint a többi előadóval. Letöltöm az összes albumukat, végighallgatom mind a 200 számot, majd kiválasztok kb. 5-öt. A többi kuka. De valahogy mindegyik ilyen, lehet az Apocalyptica, Metallica, Apollo 440, Prodigy, szóval igazán nem stílusfüggő. Az egész nap hogy úgy mondjam FLAWLESS volt. Sütött a nap, vásároltam, két normális órán voltam benn, mert az egyik elmaradt, a másikat meg... szóval azt majd jövőre teljesítem. Nehéz így 52 kredittel a félévet megcsinálni, lehetetlen minden órára bejárni. Red Bull-on és kávén kéne élnem, hogy ez menjen. Hazafelé a 2-es buszról a Kórház téren szálltam le, és az orrom előtt ment el a csatlakozás a hegyre. Hittem én! Sofőr megáll, mikor látja, hogy a zebra előtt vesztegelek bérlettel a kezemben. (azért valószínű , hogy az ábrázatom "bloody hell!" - kifejezése is sokat sejtető lehetett), majd kinyitja az ajtót az út túloldalán, és int. Mekkora jó arc volt már!
Mostanában azon is elgondolkoztam, hogy egy szakmát jó lenne megtanulni. De úgy igazán jól megtanulni, nemcsak kontárkodni valamit. Nagyon jó, ha az ember ért valamihez. Én is sok mindenben jó vagyok, de a hirtelen felidegesítést, vitázást és cifra beszólásokat nem fizetik meg valami jól. Suli mellett gondoltam elvégezni egy képzést, természetesen tavasztól, mikor már kevesebb órám lesz. 
Szóval most keresgélek, mi is az, amivel esetleg több lábon meg lehetne állni az életben. 
Ért még egy kellemes meglepetés a szülinapomat tekintve. Nyáron elkezdtem norvégul tanulni. A négy év kötelező latin, fakultációs spanyol, 10 év német és az angol mellett győzöm idővel, és tetszik is. Pont egy hónapja beszéltünk arról egy jó barátommal, aki történetesen norvég, hogy nálunk ritka a norvég-magyar nyelvkönyv. Angol-norvég meg egyáltalán nincs. Erre mit csinál ez a gyerek? Szülinapomra rendelt nekem Norvégiából két nyelvkönyvet, meglepetésként. 
Na erre varrjatok gombot :)


Ha det bra! 




Zene: Parov Stelar - The Phantom
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése